Najnowsze:

  • 2010.12.15 · Budowa systemu zabezpieczeń dla firmy GlaxoSmithKline

    W ramach podpisanej umowy wdrożyliśmy system monitoringu wizyjnego opartego na rozwiązaniach f...

  • 2010.12.02 · Umowa na wykonanie instalacji teletechnicznych dla Centrum Profilaktyki Nowotworów przy Centrum Onkologii w Warszawie.

    Umowa obejmuje wykonanie instalacji przeciwpożarowej UTC-GE, okablowania strukturalnego w standa...

Szybki kontakt:
tel. +48-61-83-99-600 
email: emka@emka.info.pltel. +48-61-83-99-600 
email: emka@emka.info.pl tel. +48-61-83-99-600 
email: emka@emka.info.pl

Wiedza procentuje

... to nasze motto i tym staramy się dzielić z naszymi klientami - wiedzą i doświadczeniem, które bazuje na kilkuset różnych projektach zrealizowanych przez naszą firmę. Zapraszamy do współpracy.

EMKA Communication jako integrator systemów teleinformatycznych proponuje Państwu rozszerzone pojęcie serwisu – obejmujące oprócz standardowych napraw sprzętu także konsultację i pomoc w utrzymaniu systemów. Nasze podejście do problemów z którymi borykają się nasi Klienci oddaje jedno słowo w języku angielskim – outsourcing. Oznacza to wykluczenie z organizacji przedsiębiorstwa pionu informatyki i przekazanie go do zewnętrznego usługodawcy. Pozwala to zmniejszyć zakres działania firmy i skupić się na jej głównych celach biznesowych. EMKA Communication chce pomóc swoim Klientom w pełnym i bezbolesnym wdrożeniu outsourcingu.

Proponujemy rozwiązywanie problemów od początku do końca:

  • analizę problemu dla określenia potrzeb odbiorcy
  • przegląd możliwych rozwiązań
  • dobór rozwiązania i sprzętu
  • konfiguracje laboratoryjne
  • wykonanie projektu
  • wykonanie instalacji
  • konfigurację sprzętu i oprogramowania
  • akceptację i przekazanie systemu
  • nadzór i utrzymanie systemu
  • serwis gwarancyjny i pogwarancyjny
  • szkolenia
  • pomoc techniczną
  • porady techniczne (tzw. gorąca linię)
  • dostawy sprzętu i oprogramowania

W ramach osobnej umowy proponujemy pełną opiekę nad klientem w tym szeroko pojęte konsultację, pomoc i szkolenia.

W ramach oferty outsourcing’owej proponujemy - oferując szeroki wachlarz usług doradczych i wspomagających, zapewniamy doświadczoną kadrę kierowników projektów, analityków, inżynierów i techników. Mogą oni pracować u naszych Klientów na bazie stałych lub czasowych kontraktów. Nasi konsultanci udzielają porad, asystują Klientom w zakresie możliwości wykorzystania współczesnych technologii i rozwiązań, jak np:planowania strategii bezpieczeństwa, realizacja sieci rozległych, zarządzanie przedsiębiorstwem przez Internet czy multimedia.

Serwis i utrzymanie - Jako integralny element naszych usług oferujemy serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. Zapewniamy także utrzymanie urządzeń i systemów, a także pełen zakres usług pogwarancyjnych, w ramach stałych umów serwisowych. Zajmujemy się rozwiązywaniem problemów o dowolnym stopniu złożoności. Dbając o dobro naszych Klientów oferujemy czas reakcji zespołów serwisowych już od 4 godziny po zgłoszeniu awarii przez 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę. W imieniu naszych klientów projektujemy, instalujemy centra komputerowe, sieci teleinformatyczne i oprogramowanie, oraz prowadzimy ich codzienną działalność i utrzymanie. Realizujemy kompleksowe zarządzanie systemami i urządzeniami telekomunikacyjnymi, komputerowymi, sieciowymi, oraz oprogramowaniem.